Tisslaren <3

 
Ska snart sova, egentligen bör jag kolla lite mer Gossip Girl, men om jag fortsätter nu kommer jag inte ha något att se imorgon, och jag behöver något att göra! Jag blir galen! Jag ligger här med Tissla och gosar, är så jäkla nöjd över att hon är pigg och frisk igen! Va så orolig när hon var sjuk, jag ville bo med henne på Djursjukhuset Albano men man får ju inte göra det. Hade jag kunnat tälta utanför hade jag gjort det, lilla tösen är för nuvarande min ögonsten. Självklart får vi inte glömma lilla liten, men hon har inte kommit till jorden ännu! Jag är rätt nöjd över att om mindre om tre månader kommer jag ha två prinsessor att gosa med!
 
Can't wait!
 
Finns så mycket jag skulle kunna skriva nu, känns som att jag skulle kunna skriva en bok, och bara skriva av mig. Men det ska jag inte göra, så mycket saker som är privata kan komma ut då. En vacker dag ska jag göra det, men inte idag :)! Ni får sova gott så hörs vi imorgon om jag inte drabbas av plötslig pigghet och inte kan somna, då hörs vi lite senare istället!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0