För kärlek och vänskap <3!

 
Jag tänkte direkt på en speciell person när jag hittade denna bilden bland mina foton jag tagit.. Jag tänker på alla år av vänskap och alla tillfällen då du fanns där, utan att egentligen behöva göra det. Allt stöttande utana tt förvänta dig något i retur.. Att du lyssnade och tröstade och att du satte andra framför dig själv.
Även om du inte finns i mitt liv längre så finns du, på något sätt kommer jag alltid ha dig med mig..
 
Ibland räcker inte ord till, och detta tillfälle är ett sådant.. Jag önskar att jag hade kunnat berätta för dig hur mycket du faktiskt betydde för mig, och hur mycket det hjälpt mig genom åren att veta att du funnits om jag behövt dig.. Jag vet att det är försent nu, men jag hoppas att du vet det..
 
Du va en mycket speciell människa J, jag önskar att allt slutat annorlunda..
 
Jag hoppas du har det bättre nu.. Du förtjänar det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0